Son Dakika

Çay Koy Keçeli, Siber Güvenlik Haberlerine Yeniden Başlıyoruz...

Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar, siber güvenlik haberleri blogunun değerli takipçileri...

Evet uzun süredir paylaşım yapmıyorduk. Bunun sebebi ise bir takım kişisel sebepler, değişen iş durumu, şehir değişikliği, evlilik kısacası hayatım komple değiştiği için uzun bir süre blogta haber yayınlayamadım diyebilirim. Google amca'ylada ilgilenemedik haliyle.)


Yaklaşık 6 yıl önce açmış olduğum siber saldırı ve siber güvenlik haberleri bloguna ara vereli yıllar geçmesine rağmen şimdi bugün yeniden bu blogu aktifleştirerek, tekrar yayın hayatına başlamaya karar verdim.  Peki bu 6 yıllık süreç içerisinde ne yaptın diye soracak olursanız : )

İlk başta da dediğim gibi hayatım da çok yönlü bir değişim sürecine girdim. Kronolojik sıralamayla gidecek olursak öncelikle İstanbul'a taşındım. Yaklaşık 4 yıldır İstanbul / Anadolu yakasında ikamet etmekteyim. İş sebebiyle İstanbul'a taşınmam ile birlikte akabinde buraya alışmam pekte zor olmadı. Çalıştığım yeri söyleyecek olursam kamu'da görev yapıyorum. Göreve başladıktan yaklaşık 1 yıl sonra hayatımın aşkını buldum. 2 yıllık bir ilişki döneminden sonra nihayet ciddi karar almanın zamanı gelmişti. Duygularımın ve kalbimin peşinden giderek hayatımın aşkıyla evlendim : ) 

Dipnot: Herkese evliliği tavsiye ederim.  Tabi sırf evlenmek için evlenmemelisiniz.! Sizin için hem ruhen hem mantıken uygun olduğunuzu düşündüğünüz kişiyle evlenmemiz, ilerde doğacak problemlerin önüne geçebilir.

Ha tabi herşey çok mu güzel gidiyor , mutluyuz hep? Sınav dünyası işte bir gün ansızın hepimizin kapısını acı haberler çalabiliyor. Bu süreçte en büyük kaybı yaşadım. Üzülerek söylüyorum ki babamı kaybettim. Allah kimseye bu acıyı bu yokluğu hissettirmesin. 

Velhasıl kelam arkadaşlar, genel hatlarıyla uzun yıllar blogtan uzakta kalma sebeplerine değindim.

Başlıkta dediğim gibi "Çay koy keçeli, yeniden başlıyoruz." Blogumuz tekrar yayın hayatına an itibariyle başlamıştır. Önümüzdeki süreçte, geçmişte yaptığımız Türkiye ve Dünyadan siber güvenlik ve siber saldırı haberlerini sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.


Yeni haberlerde görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siber Güvenlik Haberleri | Siber Güvenlik Uzmanı Templateism.com Copyright © 2014

© 2014 Copyright SiberGüvenlikHaberleri.blogspot.com. Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.