Son Dakika

Liseli Çayan Temel Apple'nın Açığını Buldu

Mersin'in Erdemli ilçesinde liseye giden Çayan Temel adlı öğrenci, dünyaca ünlü firma Apple'da bir açık tespit ettiğini iddia etti.

Apple'nın cep telefonlarında ücretli bir oyunu yüklerken bu açığı bulduğunu ifade eden Çayan Temel: "Benim için en iyisi Apple, çünkü herşey bedava" ifadesini kullandı. Ayrıca firmaya bulduğu açıkla ilgili bilgi veren lise öğrencisi Temel, Apple'nın kendisine haksızlık ettiğini öne sürdü.


Çayan Temel'in açıklamaları:

“Ön ödemeli bir kartla ücretli bir uygulama almayı denedim. Ondan sonra bir uygulama satın aldım. Ve benden ücret kesmediler. Ücreti ister düşük, ister yüksek hiç fark etmiyor. 1 lira ile 210 lira arası, en yüksek program 210 lira, hiçbir ücret kesilmeden rahat bir şekilde indiriyorum”




Açık Hakkında Apple'a Bilgi Verdi

Apple’ı arayıp durumu anlattığını dile getiren Temel, “Öncelikle bana teşekkür ettiler. 'Lütfen bu tür hatalarla karşılaştığınızda bize tekrar bildirin' dediler. Sonra bana müzik hediye edeceklerini söylediler. Lütfen hesabınıza giriş yapıp, müzik indirin dediler. Ben de hesabıma giriş yapıp müziği indirecektim, hesabım kapandı. Apple cihazımdan da 3-4 saat internete giremedim” diye konuştu.



Apple'dan Haksızlık

Çayan Temel'e sorulan 'bu açığı insanlara öğretecek misin?' sorusuna ise Temel, “Aslında öğretmek istiyorum. Çünkü Apple’ın bana haksızlık yaptığını düşünüyorum. Büyük bir açık bulmuşken bana sadece bir müzik hediye ettiklerini söyleyip, yalan söylediler ve hesabımı kapattılar. Ayrıca telefonumla 3-4 saat internete giremedim. Sinir oldum. En azından hesabıma bir kredi yükleyebilirlerdi. Ya da hesabımı kapatmazlardı. Hesabımı kapattılar ve de telefonla internet erişimi mi kestiler. Buna kötü baktım. Haksızlık olduğunu düşünüyorum” şeklinde konuştu. Kaynak: Turkiyeistihbarat.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siber Güvenlik Haberleri | Siber Güvenlik Uzmanı Templateism.com Copyright © 2014

© 2014 Copyright SiberGüvenlikHaberleri.blogspot.com. Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.